Mitt fredagsmys

För ett tag sen så skrev jag ju om Bromma hud & hälsa och deras erbjudande om att gå 2 för 1.
Då både min bästa vän och man fyllde år här nyligen så gav jag dom en varsin ansiktsbehandling i födelsedagspresent. Det uppskattades verkligen. Varken min bästis eller man är dom som unnar sig sånna grejer själva, så det va ju perfekt present.

Så här snygg var min man när han fick sin AB:

Själv blev jag ju inspirerad och bokade såklart in en tid till min själv oxå :-) Så i Fredags var det min tur.
Alltså I loooove ansiktsbehandlingar!!! Det är så avkopplande och avstressande så man blir verkligen som en ny människa efteråt! Huden känns perfekt och man känner sig very fresch.
När jag gick därifrån så var min enda tanke att jag skulle köpa mig en trisslott så att jag kunde unna mig minst ett spabesök i veckan! Och vem vet, lotten ligger oskrapad i jackfickan, så jag kanske faktiskt är jätterik nu! :-)

Man måste ta hand om sig och unna sig, det är min filosofi. Sen är det viktigt oxå att man använder bra produkter, själv använder jag Dermalogica till ansiktet och jag tycket att funkar jättebra för min del. Jag har tidigare haft stora problem med min hy, och varit väldigt känslig. Så "billiga" ansiktprodukter som tex Loreál har bara gett mig sämre hy och massa utslag. Men nu har jag som sagt hittat mitt märke :-)

Jag lägger hellre pengar på att unna mig härliga behandlingar och använda bra produkter än tex köpa dyra skor väskor och kläder.
Vad lägger du helst pengar på?

Kommentarer
Postat av: keit

Jaaaa skynda nu och gör nytt försök. Vad synd att du glömde dem usch man blir så sur på sig själv. .-( Kram

2010-10-27 @ 11:12:36
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Annika

på kläder, skor & dyra väskor...hihihi men unnar min kropp lite MYS ibland oxå...har ju turen att ha en kompis som är utbildad hudterapeut =)

2010-11-02 @ 12:37:37
URL: http://angelstar.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

bra mat och sköna hudvårdsprodukter:)

2010-11-12 @ 16:15:11
URL: http://www.nagelbloggat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0