Det här tänker jag boka iaf!

I Bromma ligger en Salong som heter Bromma Hud och Hälsa. Den drivs av en jättegullig tjej som heter Anneli. Jag har varit där på ansiktsbehandling tidigare och varit jättenöjd :-) Salongen är trevlig och Anneli är duktig, och så använder hon sig av Dermalogicas produkter, villket passar mig alldeles utmärkt då jag använder dom själv.

Hur som helst så var jag i måndags på kryssning med min Man och där gjorde vi en varsin ansiktsbehandling som vi hade fått i present, och det var sååå härligt! I love ansiktsbehandlingar! 
Då kom jag på att det var bra längesen jag unnade mig nåt, jag har inte ens varit på Massage på evigheter! Ok, jag har varit på Pedikyr i sommar, men thats it typ. 

Så jag bestämde mig för att se till att passa på och unna mig nu innan bebisen kommer. Jag gick in på  www.brommahudhalsa.se för att se vad jag skulle ta och boka in mig på nu Höst. Då ser jag det här erbjudandet som jag bara måste dela med mig av till Er!:

Ansiktsbehandling BAS - 75 minuter
Kom två, betala endast för en!

Ta med en kompis! Under tiden, när du får din behandling, kan din vän få skön massage av massagestolen tillsammans med en tidning och grönt te,
om man så vill.

 

BAS Ansiktsbehandling

60 min - 620 kr, 75 min - 690 kr.
För dig som behöver grundlig djuprengöring. I behandlingen ingår rengöring, exfoliering, ånga, portömning, ansiktsmassage, mask och avslutande creme.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0