Mysigt och trevligt- precis som det ska vara

Sådär ja, då var man tillbaka på jobbet igen! Känns kul!
Börjar första veckan lite lugnt, inte så mycket filandes. Massa saker runtomkring som måste fixas, det ska ställas i ordning saker, monteras hyllor, fixas skyltar, prislistor, nytt bokföringsprogram ska installeras, och så har jag skaffat ny telefon (äntligen) som jag måste "lära mig".
Ingen vila ingen ro- full fart!
Just nu sitter jag här hemma långt över "gå-och-lägga-sig-tiden" och pysslar med lite Brouchyrer (hur nu det stavas). Sånt älskar jag att sitta och pyssla med. Klippa och klistra I love.
Trodde nånstans att jag skulle va klar med allt sånt här pyssel innan jag började jobba, men så blev det visst inte. Det var massa jul och nyårsmys som kom i vägen.

Mys är verkligen rätta ordet att beskriva min jul och mitt nyår! Har haft det fantastikt trevligt, umgåtts med härliga människor, ätit massa gott och bara tagit det lugnt! Ingen stress eller hets, bara mys.
Har ni haft det trevligt?
Jag var lite ledsen när julen var slut, tyckte det kändes tråkigt. Men sen när nyårsafton var över då kände jag ändå att nä, det är skönt att det är över.
Jag gillar när det är nytt år, det blir en nystart och man är peppad och har massa energi!
Ser fram mot det här året, det kommer bli ett superår!



Jul och nyårsbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0