Första jobbveckan avklarad

Har tillbringat den här första jobbveckan med att fixa å dona på Salongen. Min vän Anneli har varit en klippa och hjälp mig montera möbler och fixa:
 


Montera IKEA möbler är inte mitt roligaste, så jag blev jätteglad när hon erbjöd sig att hjälpa till :-)

Jag har köpt en ny hylla, ett nytt bord och lite annat smått å gott. Kul med lite nytt! Allt är inte helt klart ännu, men det tar sig:



Lite varor på plats:
CND´s Sensation Hand creme
Nagelborstar
Solar Oli
Scratch Nail Food

Det är väl uniefär det sortimentet jag kommer att ha. Ska ta in lite baslacker oxå, som under och överlack.

Lite nagelfix har det oxå blivit:


Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggt!!

2012-01-06 @ 11:51:54
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: dalkullan

Åhh varje gång jag går in här vill jag också fixa naglarna, det är så snyggt :)



Men jag får aldrig arslet ur vagnen och gör något åt saken, kan du inte komma upp till Borlänge ha ha :)



Ja ett sminkor är också något jag alltid velat haft men inte fått plats med, men en dag ska jag också ha det. Men just nu får jag nöja mig med min lilla pysselhörna



Kram kram

2012-01-06 @ 23:25:41
URL: http://dalarum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0