Pyssel & fix

Jag sitter här hemma och dricker kaffe samtidigt som jag håller på att "klipper & klistrar".
Har fixat lite nya skyltar. Älskar att pyssla med sånt här!

Ska till Saxo Team idag och fixa iordning min plats. Ska bli sååå kul att vara tillbaka och jobba lite. Även om det bara är en dag i veckan.



Så i morgon drar det igång, ska bla göra den härsköna tjejens naglar.
Ska bli jättekul att träffas efter att ha följt varandras bloggar ett tag nu.
Det är alltid extra kul att göra naglar på andra nageltjejer :-)

Den här lilla tjejen ska följa med idag och hålla mig sällskap.
I morgon blir hon 6 månader, fattar inte vad tiden tar vägen?





Kommentarer
Postat av: Katti

Men kolla, där är ju jag :-)

Tack för schyssta nails idag! Ser fram emot att få fixa dina senare i sommar!!

Kramar!!!

2011-06-06 @ 20:25:58
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: keit

Sååååå kul att se att du är tillbaka. Gooood luck .-) Kram

2011-06-07 @ 00:23:41
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0