Shopping och mingel

Shopping har det blivit en del idag, det är mycket som behövs inför att jag ska börja jobba igen!
Först blev det en tur till Karins där jag lastade barnvagen full med gelé och annat smått och gott. Efter det åkte jag till min mans jobb där jag droppade av Lilla Emelie.
Sen bar det av till Stockholm manicure där det var VIP kväll med julmat och andra trevligheter! Shoppade där på mig ännu mer nagelstuff :-) 

Där träffade för första gången Ann Louise, en supertrevlig tjej som jag har "känt" ett par år via bloggar och Facebook men aldrig träffat irl. Verkligen jättekul att träffa henne live, inte en dag för tidigt!

Trevligt att mingla lite med nageltjejer och ta ett glas vin sådär en regning torsdagskväll :-) 



Ann Louise gjorde tjusiga julnaglar med REQ gelé.


Kommentarer
Postat av: Kristiina

Härligt med shopping! REQ har verkligen fina bling-bling penslar :) Har du testat deras nya tippar?

Synd bara att det inte finns några härliga nagelbutiker här i Sundsvall. Vi få bara beställa via nätet :(

2011-12-17 @ 23:05:09
URL: http://naglarisundsvall.blogspot.com
Postat av: Annica

Shoppa på nätet är ju oxå kul :-)

Såg att dom hade tjusiga penslar. Kikade lite på tipparna, men handlada inga.. Har du testat?

2011-12-18 @ 22:24:21
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0