TACK TACK TACK!!!

Min första lediga vecka har varit helt galen, inte en lugn stund. Har haft fullt upp, har ju inte ens hunnit med att blogga :-( (tji fick jag när jag trodde det skulle va lugnt och skönt när jag slutade jobba)

Kändes sorgligt att packa ihop på salongen, och köra sista rycket med alla fina kunder!



Packning pågår...

Jag har verkligen haft världes bästa kunder, TACK!!
Tack för att ni kommit och förgyllt mina dagar på jobbet och tack för att ni delat med er så mycket av er själva! Tack oxå för alla fina presenter jag fått, alla blommor, lyxiga handcremer (kul att få nåt annat än det man själv säljer och använder) och dom supersöta kläderna till lilla bebisen! 
 
Nu ska jag vara hemma och vila och bara ta det lungt tills bebisen kommer. Ska passa på att fixa massa hemma, göra om kontoret till ett barnrum, rensa i källaren, sortera sortera och sortera. Ska ta tag i den där stora fotohögen som bara ligger i högar i stället för i album. Har inte ens framkallat våra bröllopsbilder ännu. Så sånt ska jag pyssla med. Lär väl säkert göra lite naglar här hemma oxå på en och annan vän, annars så kommer jag nog att dö av nagelabstinens!

Nägra naglar från sista veckan:




Kommentarer
Postat av: Katti

Hihi, du är rolig du, tror du verkligen att du ska hinna allt det där? :-))

Jo då, man hinner mycket, bara man får må bra sista tiden innan födsel. Men ha inte för stora förhoppningar om att du kommer ha allt klart ;-)



2010-10-10 @ 21:06:12
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: keit

Ja usch måste kännas tråkigt att packa ihop allt. Men sen finns det ju mycket annat roligt som du komer ha framför dig. Önskar dig lycka till med allt och framförallt bebisen. Ta hand om er kramiz

2010-10-13 @ 13:29:13
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: keit

Just det den där kunden du berättade om hon har inte hört av sig .-) Ha en bra dag

2010-10-14 @ 10:47:28
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0