Ge mig sol och inspiration

Vad trist helgväder det är! Storm, regn, lite sol och så mera storm!

Igår va jag helt däckad och kände noll inspiration, det första man fick göra när man vaknade var att gå ut och rädda blommorna på balkongen som blåst omkull. Sen va hela dagen mörk, seg och trist.
Så min Lördag bestod av... sova och kolla på tv typ. Min man var inne i stan och var på Kiss, men det fanns ingen chans att jag skulle orkat med en helkväll ute så jag stannade hemma. Så kul var jag.

Idag är vädret fortfarande lite ostadigt, men jag är mycket piggare :-) 

Så planen för idag är:
*Förbereda veckans mat, gå och handla
*Göra massa jobbgrejer, papper å sånt som måste fixas
*Laga en romantisk middag och bjuda min man på när man kommer hem från jobbet
*Prova ett nytt recept på en rabarberpaj
*Poppa massa bra musik

Ja, så spännande blir min Söndag...

Lite inspiration nu skulle inte sitta fel, så jag är med och tävlar hos TipTopNaglar där man kan vinna ett dekorationskit!


Kommentarer
Postat av: Charmkatti

Tyckte det lät som en riktigt bra söndag!

Här var det inte så romantiskt, hämtmiddag från grillen :-)

2010-06-13 @ 22:42:40
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: Tinna

Tack detsamma:) JA lila är sjukt fint, det blir nr 2 för mig haha rosa är det inget som slår:)

2010-06-16 @ 00:09:34
URL: http://allwayspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0