För mig är det som fredag idag :-)

Solen skiner och himlen är blå- underbart!
Idag ska jag börja min dag med att gå till frissan innan jobbet. Så skönt att få bli ompysslad. om jag blev miljonär skulle jag inte göra annat än att springa på salonger hit och dit! Sen blir det jobb, och efter jobbet ska jag gå och solduscha mig.
Sen efter det är det 3 dagars ledighet som gäller, woohoo va nice! Ska på studentfirande i morgon och då passade jag på att vara ledig hela dagen. Så nu hoppas jag det blir soooool hela helgen!



Kommentarer
Postat av: Charmkatti

Åh vilken härlig start på dagen!

Jag brukar alltid säga att jag ska bli storkund hos min frisör när jag blir lyxhustru (vilket aldrig lär hända) men då ska jag komma och tvätta håret varje dag bara för att det är så skönt :-P



Det gick bra igår hos Karin, jag gillar de LE väldigt mycket, framför allt urvalet av alla sorters geler som finns. Så givetvis blev det storshopping hos henne igår, haha!

Så nu var man LE-brutta då ;-)

2010-06-03 @ 09:06:03
URL: http://www.charmkatti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0