Sommar och sol... längtar...

Jag verkligen älskar den här vintern med all snö, det är så vackert, och klär man på sig så är det hekt ok med kylan. Men oj vad jag längtade efter sommar och sol när jag satt och kollade igenom massa foton från i sommras! Känns helt overkligt att man gick barbent och med solglasögon!

En av sommarens finaste och soligaste dagar så var jag i Norrtälje och hälsade på min Nagelkompis Anna Karin. Hon har en butik/salong i Norrtälje som hon driver med en annan tjej, Treat. En jättemysig butik med massa roliga skönhetsgrejer, och så kan man göra massa härliga behandlingar. Anna Karin och jag har följt varandra sedan vi gick vår första Nagelutbildning på Scandinavian Manicure 2006 tillsammans. Hon är en jättehärlig tjej, och hon är grym på Naglar! Är du i Norrtälje så passa på att besöka henne på Treat!



I sommar ska jag banne mig besöka Norrtälje lite mera, en fantasktiskt mysig sommarstad! Kanske bjuda in mig till Keit som har sitt supermysiga sommarställe där ;-)

Kommentarer
Postat av: keit

Det ar klart du ar valkommen. Bara att komma. Ar du snall sa far du kanske sova over ocksa.



Kraaam

2010-01-25 @ 04:52:15
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0