Gott Nytt 2010!

Idag är det den första dagen på 2010! Solen skiner, himlen är blå och det är fantastiskt vackert ute med all fluffig snö! Det här året ska bli mitt bästa år!
Jag har många spännande planer inför 2010, och ser verkligen fram mot ett härligt år!

Jag vill tacka alla härliga kunder för ett trevligt år- utan Er är jag ingenting!
Så vill jag tacka alla Grossister, lärare och kollegor i hela sverige! Det är så kul att det finns så många härliga nageltjejer som brinner för Naglar!
Tack även till Nagelforumgänget som gör ett fantastikt jobb med Nagleforum.
Anette och alla andra på Naglar i Norden, tack för att ni gör sveriges bästa Nageltidning!



Kommentarer
Postat av: C...

Gott nytt år fina!!!!



2010-01-01 @ 23:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0