Välkommna!

Hej och välkommen till min nya Nagelblogg!

Jag kommer att blogga lite om Naglar och om min vardag som Nagelterapeut. Det är en lättsam blogg och jag är duktig på att stava fel och kanske inte alltid skriver korrekt, men vem orkar lägga energi på att bli upprörd för det? Det är min Blogg och jag skriver som jag vill helt enkelt :-)
Bilderna jag lägger upp på Bloggen är mina och ska du "sno" dom får du självklart be om lov först!

Jag kommer att skriva och rekomendera produkter som jag tycker är bra, och jag rekomenderar endast produkter som jag använder själv och som jag gillar, jag skulle aldrig rekomendera något jag inte vill använda själv!

Jag är certifierad Nagelterapeut sedan 2006 och jag jobbar med Gelé från Light Elegance.
Jag jobbar i Sundbyberg på en salong som heter Saxo Team. Där jobbar jag tillsammans med 3 frisörer.
Jag älskar att jobba med Naglar, det är härligt att ha som jobb att göra folk fina! Så får man träffa så många härliga människor!

Mer om Mig:

Namn: Annica
Bor: I Akalla med min Kärlek Roger
Gör helst när jag är ledig: Går på SPA
Favoritmusik: Depeche Mode är och har alltid varit nr 1, men annars lyssnar jag på allt möjligt från Kent till Rammstein
Favorit TV: LYXfällan
Favorit färg: Lila
Äter helst: I trevligt sällskap
Dricker helst: Älskar min Juicemaskin, så jag svarar egen apelsin/äpple/morot/broccoliJuice
Motto: Behandla andra som du vill bli behandlad själv!
Drömresa: Hm... Har massa drömresor... men USA skulle va kul att resa runt i
Det här skulle jag göra om jag vann 5 miljoner: Betala lägenhetslånet, öppna en egen salong, anlita en personlig tränare, bjuda min familj på en liten tripp till solen, ta med Roger till Florida och ta med tjejerna på en shoppingresa till New York och sen skulle jag köpa en bil. Om det mot förmodan blev några slantar kvar så skulle jag spara dom på banken.

Hoppas ni kommer att gilla min nya Blogg :-)


För att fira att jag inte bara fixat en ny Blogg, utan även en HEMSIDA, så har jag lite extra bra erbjudanden just nu!

Klicka på bilden så kommer du till hemsidan!




Kommentarer
Postat av: AnnLouise

Va fiiin hemsida och blogg! Va kul, nu ska jag följa dig riktigt ordentligt! ;o)

Stor kram!!!

2009-10-19 @ 06:37:47
URL: http://annesommar.blogg.se/
Postat av: louise

du är så himla bra!!! BÄST! massa kramar från mig o bustrollen o joan får väl vara med på ett hörn ;)

2009-10-19 @ 07:42:05
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Linda

Halloj!

Vad kul för dig! Stort lycka till i fortsättningen!!!

KRAM från mig och min familj ;)

2009-10-19 @ 10:07:42
URL: http://harligavardag.wordpress.com
Postat av: Jenny

Haha, ja jag är också chockad över mina framsteg ;)



Loggan blev ju skitbra!Ser riktigt proffsigt ut. Så du har startat eget nu? Då får du kanske ge mig lite tips om ett par år. För drömmen vore ju att starta eget med SluGGo.



Jag är lite sugen på naglar också....flera år sedan jag gjorde på salong. Så jag hojtar till och bokar en tid hos dig framöver. Du gör GRYMMA naglar!



//Jenny

2009-10-19 @ 12:16:12
URL: http://sluggokids.blogspot.com
Postat av: keit

Vad kul att du skapat dig en Blogg :-) Det var på tiden . . go girl.

2009-10-19 @ 14:16:38
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Karin

In med en bloglovin så man kan prenumerera...pöss

2009-10-19 @ 19:53:42
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Aurora Studios

Åå, jag springer alltid förbi ert fönster på väg till gymmet, har aldrig vågat mig in riktigt, men damn vad du är skicklig!

2009-10-20 @ 10:50:47
URL: http://aurorastudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0