Lördagsmys

Full fart i julruschen, hinner knappt med det jag ska göra :-) Men det är bara kul när det rullar på.
Massa juliga naglar har det blivit i veckan:



I går var jag och tjejerna på Saxo Team ute på den årliga "julmiddagen". I år blev det ett besök på Pontus! Det blev en trevlig kväll så idag är jag lite halvseg :-) Så idag har jag inte gjort så mycket, fixat hemma hela dagen, städat, tvättat och pyntat det sista julpyntet och klätt granen.



Granen- sååå mycket finare i verkligheten :-)
Jag verkligen älskar julgranskulor, dom är så vackra! Jag har hur mycket som helst hemma, jag skulle kunna ha en gran i varje rum om jag ville. Varje år köper jag några på rean efter jul :-) Har flera lådor hemma med ouppackade kulor :-)

Ikväll ska R på julfest så jag ser fram mot en skön hemmakväll för mig själv i mjukisbrallor. Har en gullig kund som tog med "Baksmällan" till mig för ett tag sen som jag tänkte kolla på ikväll. Så har jag laddat med popcorn och mörk choklad med hallonsmak. Till det ska jag dricka julmust :-) Ska bli sååå trevligt!

Vad är era lördagsplaner?




Kommentarer
Postat av: keit

Ja det är helt underbart :-) Fin gran. Själv har man bara kvistar men det duger det med. I stugan ska jag sen fälla en gran till julafton. :-) Hoppas du får en mysig kväll framför tv´n har fortfarande inte sett baksmällan men den är nog bra. kramen

2009-12-12 @ 16:27:28
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: C

Lät ju riktigt skönt det där. Sitter hemma och stirrar på tv, längtar bort till en "alternativ" glöggfest hmmmm.. borde jobba men vill verkligen inte!



Kram!

2009-12-12 @ 21:05:39
Postat av: Karin

jaa du...om du bara visste vad jag ofta får gå igenom...

2009-12-14 @ 23:16:27
Postat av: Karin

du e bra go du...kram

2009-12-15 @ 21:53:29
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

snygga nails! å jätte fin gran!!! snart kommer min oxå upp! ;o) kram!

2009-12-16 @ 05:09:09
URL: http://annesommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0