Glädjespridare

Äntligen lördag och lite ledig :-) Det blir långa dagar nu såhär innan jul, alla vill vara fina. Det är kul, men tyvärr så måste man säga nej till en del som är ute i sista sekunden, för man hinner helt enkelt inte. Det är ju inte så kul, man önskar ju att alla kunde tänka på att inte vara ute i sista sekunden. Men dygnet har bara 24 timmar, och man kan inte jobba mer än vad man gör ibland.

Man blir så glad när det kommer in söta kunder på salongen och sprider glädje, och som den här underbara tjejen som kom in och lämnade massa god choklad till mig igår:



Det är någon typ av "nyttig" choklad som lät jättespännande, men senil som jag är minns jag inte allt hon sa om den. Men ska ta reda på mer sen, och återkommer med info om den här spännande chokladen för den var god :-)

Sen blev jag jätteglad, för jag fick ett litet julkort av söta Keit med fina stickers från Nail Selection:



Så himla gulligt, TACK keit! Keit är distributör för ett märke som heter Nail Selection. Finns massa bra nagelgrejer och även Gelé. Jag håller mig till LE´s gele, men jag gillar Nail Selections andra grejer, finns allt möjligt, kolla in Keits shop för proffs.

Små små gester som gör att man blir glad :-)

Hoppas ni alla får en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Marita

Vilka underbara naglar du gjort.

Köpte en kaffemaskin på media market i jönköping, blev en billigare variant men tycker den är super.

Kram

2009-12-19 @ 15:29:29
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/
Postat av: keit

Naaaa tack söta Annica vad gullig du är. :-9 Man ska ta hand om sina kunder det är nr 1 som jag alltid säger. Och dessuom är du ju super socker söt. Kram på dig.

2009-12-19 @ 23:23:10
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0