Vad hände?

Hahahaha, ok, det där som stod i förra inlägget  (hur opiffig jag än är så har jag iaf tjusiga naglar, där går gränsen lixom) glöm det. Haha, vete 17 vad som hände??? Men jag bara orkade inte hålla på och fixa, och helt plötsligt när jag kollade på mina händer såg det helt bananas ut. Eller som min man uttryckte det:
Det ser ut som ett litet barns naglar, en liten skolflicka som målade naglarna för flera månader sen typ.

Haha, herre gud, så här illa vet jag inte ens om det har varit nån gång? Och jag har verkligen inte ens brytt mig.
Idag fick jag nog och tog bort lacket och lackade på med nytt. Mina naglar är hemska utan material på, men ska låta dom vara nu ett tag, tänkte fixa till dom sen tills jag fyller år den 18:e April tänkte jag. 



I den stora bilden ser ni hur illa det var och i den lilla har jag försökt göra det bästa av mina nuvarande naglar utan material på :-( 

Jag njuter av mammafluffet för fullt, men saknar att få jobba, vara kreativ och träffa massa härliga människor! Så därför så ska jag börja jobba lite smått. Ska börja med att vara någon helg i månaden på Saxo Team. Inget är bestämt ännu, så jag återkommer med hur och när så fort jag vet!

Kram och hej på Er!

Kommentarer
Postat av: Heidi , die Nagelhexe



Vad kul att du börjar igen. Välkommen tillbaka även om det är bara helg

2011-03-25 @ 10:08:27
URL: http://nagelhexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0