Saknar er alla redan...

27:e september, redan?!! Vad hände lixom?

Jag fattar inte att jag bara ska jobba tills på torsdag, det känns jättemärkligt... Sen är det dax för mig att ha lite "semester" innan barnet kommer i november. Känns kul men ändå så himla tråkigt!!

Man har så många kunder man har haft länge, och det känns så tråkigt att man inte längre får vara med lixom, man får inte vara med och se vad som händer i deras liv, blir det skillsmässa, träffar hon den rätta, hittar hon någon lägenhet, hur kommer det gå med alla intriger osv...
Jag kommer verkligen att sakna alla mina gulliga kunder!!!

Men ska ändå bli skönt att "slippa" jobba, för det börjar kännas tungt. Får lixom inte plats, magen tar i bordet, så det är svårt att sitta ordentligt. Då sitter man fel och får värk. Det är ju inte så kul. Sen är det lite jobbigt att sitta i samma arbetsställning en längre tid.

Dålig bild hemma i badrummet med hemmafrisyren på sniskan, men såhär e magstatusen för tillfället:



Då jag inte hittat någon som tar över min plats ännu, så har jag slussat över massa kunder till andra salonger. Här är några salonger jag rekomenderar:

För er kunder som vill fortsätta att gå i Sundbyberg så kan jag rekomendera Diana på Salong Vintergatan.
Nummret dit är 08-293048

Tycker ni att Solna funkar så rekomenderar jag Karins Nagelhörna.
Nummret dit är 08-277671

Inne i Stan finns Vassa Tassar.
Nummret dit är 08-32 17 97      

Kommentarer
Postat av: Tess

Gud vad fin du är!!! Saknar dig! Puss

2010-09-28 @ 06:06:22
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Heidi, die Nagelhexe

Nu är det inte långt kvar grattis i förskott. AHr du kunder från Lidingö kan du ju skicka dem till mig om du vill. kramizar

2010-09-28 @ 09:49:27
URL: http://nagelhexe.blogg.se/
Postat av: Charmkatti

Jag önskar dig all lycka med bebis!!

Själv är jag glad för att mina egna börjar bli lite självgående :-) en 3-åring och en 7-åring. Fullt ös med andra ord.

Själv jobbar jag ju i Vaxholm, men dit är det väl ingen som vågar åka ;-)

Hoppas du fortsätter blogga fast du tar "ledigt".

Kramar

Katti

2010-09-28 @ 11:36:29
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: keit

Bääääbiz sjukt att det gått så snabbt .-) Grattis

2010-09-29 @ 23:22:08
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh så härligt med gravidmage! Håller med Kattis, det börjar bli ganska självgående barn här hemma (3 o 6 år).



Fortsätt och blogga så kommer nog dom flesta stammisarna att titta in med en kommentar eller två - och så finns ju alltid Facebook!



Lycka till!

2010-10-04 @ 12:38:48
URL: http://nagelvran.blogspot.com
Postat av: Thessan

Hej Annica!

Jag hoppas allt är fint med dig! Imorgon ska jag till din gamla arbetsplats och prata lite med Eva igen om att ta över efter dig. Och som du såg på min blogg så ska jag även testa att byta märke till Light Elegance. Känner att jag gärna skulle jobba på Saxo Team. Verkar vara ett bra arbetsklimat där. Kan inte du kontakta mig på min privata mail: [email protected] . Jag skulle jättegärna vilja fråga dig lite små frågor :)

Ha det gott sålänge.

//Thessan

2010-10-06 @ 23:39:52
URL: http://www.minanaglar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0