Lite piff och fix såhär innan storken kommer....

Livet rullar på och jag går här och väntar på att bebisen ska komma :-)
Börjar känna mig redo. I veckan nu blev det sista på min ToDo List klart. Jag har fixat håret, vaxat mig och fixat naglarna. Man vill ju känna sig fräsch när man föder barn hehe. Närå, men det är ju skönt att få sånt gjort innan, före efter lär man ju inte orka engagera sig.

Naglarna fixade Petra Karins Nagelhörna.

Dom blev såhär:



Korta och enkla helt enkelt. Kändes väldigt naket och inte riktigt jag, men ändå skönt att få ta ner dom, dom har varit riktigt långa nu ett bra tag!
Kändes iaf lyxigt att få dom fixade då jag gjort dom själv nu dom senaste gångerna.

Tanken var ju såklart inte att jag skulle gå omkring sådär naken om naglarna, utan självklart ska dom vara lackade!

Såhär piffade jag upp dom sen när jag kom hem:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0