Leeeedig, wooohoo :-)

Härliga lediga helg!!!
Som jag sett fram mot denna helg! Äntligen en ledig hel helg utan något inbokat i kalendern! Underbart.

Var så trött igår så det var helt crazy. Har haft en intensiv vecka med tidiga mornar och sena kvällar. Jobbade halvdag igår, sen åkte jag in för att möta R inne i stan och åt en god lunch. Sen efter det så jag åkte jag hem och däckade i soffan. Var meningen att vi skulle gå till Grönan, men jag verkligen orkade inte. Min man fick åka dit själv och träffa våra vänner. Så min fredagskväll bestod av att sova i soffan. Och nu idag så sov jag till kl 10, så jag känner mig utvilad pigg och glad :-)

Så vad ska man göra en mulen dag som denna då? Jag har ju inga som helst planer... Ska nog ta och laga en god frukost och fundera på saken. Sen blir det nog ett långt och härligt bad... Men sen, ska jag banne mig hitta på nåt vettigt att göra, tänker inte bara slöa bort den här dagen.

Hoppas ni alla härliga människor som läser min blogg får en underbart trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Charmkatti

Själv är jag så nöjd över att jag ska jobba i helgen ;-)

2010-05-29 @ 20:16:37
URL: http://www.charmkatti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0