Äntligen internet!

Åh vad man känner sig handikappad utan internet! Våran dator har varit lite paj den här veckan, så den har varit helt svart. Snacka om att jag haft internetabstines! Det är en sak att åka på semester utan uppkoppling, men att vara hemma i vardagen utan, tack men nej tack!

Den här veckan har rusat förbi, full fart, har filat och filat! Fattar inte vad tiden tar vägen? 

Den här helgen är jag ledig och ska njuta av våfflor och 50 års-partajande. Är dock lite avis på alla nageltjejer som är i Tyskland på mässa, men men, man kan inte få allt... Hoppas ni alla får kul, det är ni värda :-) 


Lila och Orange e mina nya favvokombo:


Syns kanske inte så bra, men det är lila glittergelé, orange glitterflarn dekorerat med svart och orange fineliner, så är det en och annan blingbling sten.


Kommentarer
Postat av: Charmkatti

Så snyggt, jag älskar lila i alla former och till det sen lägga orange, kanonsnyggt!!

2010-03-27 @ 19:07:08
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: Malin

Stort Grattis till att ni gift er :) Jag gillar lila mer och mer :)

2010-03-29 @ 11:20:55
URL: http://crazyaboutpink.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0