Sommarhetta

Phu, villken sommarvärme!!! Helt fantastiskt!
Nackdelen är ju att man blir rätt så seg...

Har blivit lite dåligt med bloggandet, försöker att få lite ledigt oxå mellan jobben, och ha lite kul, så att sitta framför datorn har inte varit prio ett för mig. Ska ju inte ha så lång semester (17:e aug - 26:e aug) så jag tar lite strödagar här och där.

Förra veckan hade jag långhelg och var i Göteborg med Roger. I love Göteborg! Det är en sån himla nice stad, den känns så osvensk på något sätt! Vi hade kanonväder och jag var på Liseberg för första gången. Liseberg var ju bara sååå kul, inte lika trångt som Grönan som man är van vid.
Jag kan varmt rekomendera Göteborgs vandrarhem det låg bra till, var fräscht och bra pris.
Känns som att Göteborg är en rätt så stor "nagelstad", jag vet inte, men jag tycker alltid det kännts lite som att Göteborg legat steget före Stockholm vad det gäller naglar? Jag kan ha fel, men det har jag fått för mig i alla fall.

Lite av förra veckans jobb:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0