Småseg söndag...

I går fyllde min vän Louise 25 år, och det firade vi med att åka på en liten kryssning. Åkte med Birka Paradise till Mariehamn. Ska man åka finlandskryssning så är Birka den absolut trevligaste båten, den känns fräsch och inte så mycket "finlandsbåt".



Matchade mina gröna naglar med en grön klänning

 Jag hade riktigt kul, fick massa 90-tals nostalgi, först träffade jag en gammal kompis som jobbade på båten, henne har jag inte träffat sen typ 90-talet då vi hängde. Sen spelade dom massa bra låtar (haha, eller bra och bra..) från 90-talet som typ No Coke med Dr Alban. Så jäkla kul att stå och dansa till alla gamla sköna låtar. För att riktigt känna 90-tals stämmningen beställde vi Hot Shot´s i baren. Minns ni, Galliano, kaffe och grädde? Det fördrack man sig ju på på den tiden... 



Hot Shot, kanske inte lika god nu idag som på 90-talet...

Idag är man ju milt sagt lite småseg, så nu ska jag lägga mig i soffan och äta popcorn, sen blir det en tidig kväll. Ser fram mot att gå till jobbet i morgon, det har nämligen skett en liten förändring på Salongen under helgen, mer om det i morgon... :-) 
Ha en trevlig kväll på Er!
 


Kommentarer
Postat av: keit

Guuu vilken snygging på bilden :-) Hot baby . . .

2010-02-08 @ 11:07:13
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: keit

Sv: njaaaa jag utan naglar hi hi

2010-02-10 @ 23:29:44
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0