G som i Gravid

Jag har varit lite dålig på att uppdatera vad som händer i mitt liv här på Bloggen. Skyller på att man varit seg i huvudet av "ryssvärmen" vi haft hela sommaren :-)

När jag och R gifte oss i Mars så var det många kunder som var nyfikna och började fråga om det skulle bli barn snart. Jag svarade då att det får man se vad som händer med den saken. Men ganska så snart efter att vi gift oss så visade det sig att det skulle bli snabbare än vad vi kunde tro!
Så i slutet av November ska jag bli mamma :-)

Tyvärr har man ju inte det optimala jobbet för att bli mamma och vara mammaledig. Man får ju lixom börja om lite sen när man kommer tillbaka, och det tar ju ett tag att bygga upp sin kundkrets. Men men, inte mycket att göra nåt åt, det får bli som det blir helt enkelt.
Min plan är att jag kommer bara jobba tom den sista september, sen kommer jag att vara hemma i ca ett år när barnet är fött.
Känns jättekonstigt, och ledsamt samtidigt som det såklart är kul, men ändå. Man kommer ju sakna alla kunder, många har man ju haft ett par år nu och lärt känna bra. Det kommer verkligen vara tråkigt att man inte kommer att ses en gång i månaden helt plötsligt! Kommer verkligen att få nagelabstinens!
Sen får man ju se hur det blir, jag kanske vill börja jobba lite smått på helger och så när det gått ett tag, det får man se då, jag håller det lite öppet än så länge.

Jag letar för fullt efter någon som är intresserad av att "ta över" min plats, så att mina kunder kan fortsätta att gå kvar på salongen och få fina naglar.

*************************************************************
Så, är du en trevlig och duktig Nagelterapeut som jobbar med Light elegance´s Gelé och vill jobba på den bästa platsen i Sundbyberg, maila mig på [email protected] så får du veta mer.

*************************************************************

När jag ändå håller på att efterlysa folk så slänger jag iväg en till efterlysning:

Någon som har tips på en duktig Nagelterapeut i Uppsalatrakten som jobbar med Light elegance? Har en kund som flyttat dit och tänkte passa på att byta nageltjej nu när jag ska sluta.

Avslutar med en bild på en av dagens kunder:




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad roligt, stort GRATTIS!

2010-08-04 @ 10:42:13
URL: http://crazyaboutpink.com
Postat av: Malin

Ja men se där fler som får huvudvärk det måste ju vara något fel ;)



Har precis klämt i mig en halv pizza så nu blir det soffan resten av kvällen :)

2010-08-04 @ 22:12:33
URL: http://crazyaboutpink.com
Postat av: Cecilia

HURRA!! GRATTIS!!!



Bor visserligen nära Sundbyberg men känner tyvärr inte för att sitta på salong, jag håller mig till kvällstider hemma i "nagelrummet"...



Vet tyvärr ingen i Uppsala heller så jag var inte till så mycket hjälp idag... ;)



Hoppas att du får må bra och lycka till, det kommer gå toppen!!



Superfina naglar, btw, läcker färgkombo!!

2010-08-09 @ 13:22:40
URL: http://nagelvran.blogspot.com
Postat av: Charmkatti

Åhhhhh, GRATTIS!!!!!

Det är en helt underbar känsla att vara gravid, och ännu underbarare när den lilla tittar ut :-)

Stort lycka till!!!

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig vad det gäller nageltjej, skulle vara jag själv då, men jag ska ju precis öppna i hemma i vaxholm :-)

Som du är mer än välkommen till sen, premiärkväll med mingel blir det såklart, inbjudan kommer :-)

2010-08-09 @ 21:58:16
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: Elva

Vad roligt Annica! Det är bara att gratulera!



Jag är ju oxå beräknad till slutet av november så vi kommer att få i princip samtidigt.



Jag är helt säker på att dina kunder kommer att sakna dig massor för du är verkligen en konstnär.



Tack för den fina kommentaren i min blogg.



Kram Elva

2010-09-11 @ 12:16:01
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0