Vad ska man ha för nyårsnaglar?

Snart är det nytt år! Gud va tiden springer iväg! Ska ta och fundera den här veckan över året som gått, och vad man ska ha för planer inför nästa år. Alltid bra att ha en plan.
Kan iaf säga att 2009 var mitt bästa år, har varit lugnt och skönt, inga skandaler, inget strul, me like :-)

Ska ta en funderare oxå på vad man ska ha för nyårsnaglar? Även om man inte ska göra något märkvärdigt så måste man ju ha fina och glittriga naglar till Nyår!

Vad har Ni för planer inför 2010, ta och fundera på det och blogga om era planer sen :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen!

Håller med om att året verkligen sprungit iväg! (vad kul det lät...) Jag ska ta mig en funderare jag med, om året som gått och det som kommer! Håller med dig där, alltid bra att ha någon sorts plan ;)

Mina naglar till nyår blir all natural, tyvärr! Jag har gjort mig rejält illa på höger tumnagel...



Stor kram till dig!

2009-12-28 @ 19:26:31
URL: http://harligavardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0