Morgonpigg helt plötsligt?

Hela den här veckan har jag börjat jobba tidigt, och varit såååå trött när klockan har ringt. Idag när man är ledig så vaknar man kl 06,30 och är pigg!!! Fattar inte hur det går till?
Som tur var så visades det 3 avsnitt av EastEnders på TV. Älskar Engelska "vardagsserier".

Idag är planen att bla annat åka till Stinsen för att shoppa lite (bäst att passa på nu innan man blir en fattig hemmammamma :-)), umgås med nära och kära, och bara softa. Vad har ni för roliga helgplaner?

Men först, Frukost. Det blir smörgås med stekt ägg, kaffe och yoghurt. I love frukost.


Kommentarer
Postat av: Katti

Visst är det najs att bo på en ö, jag klagar inte :-)

Jo ibland när lantis har stängt och jag är sjuuuukt sugen på chips. Men man lär sig det med med tiden, att handla innan dom stänger menar jag, haha!



Frukost är gott och viktigt. Men jag är en vanemänniska och ännu inte vuxen, o'boy och macka med honung måste jag ha!

2010-09-04 @ 19:32:24
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: Cecilia

Tack för uppmuntran, det var faktiskt riktigt pinsamt!

Deko-kittet och gelé-kittet ser EXAKT likadant ut, förutom en vit och rund prick under... Nu har jag märkt dom extra mycket!!



Hur går det med maggen då? Kan du fixa naglar med den?

Kom hit när du röttnar ur... då kan jag få öva stilettos pårej!! ;-)



Kramiz

2010-09-04 @ 20:09:44
URL: http://nagelvran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0