Glitter och ränder- me like

Nu är det ca 6½ veckor den söta Cissi fixade mina naglar, och lat som jag är har jag inte orkat fixa till dom själv efter det.
Ska nu i veckan få dom fixade hos Karins för första gången :-) Ska bli sååå skönt. Har jobbat så himla mycket nu, så jag har verkligen inte orkat sätta mig och fixa mina egna. När man jobbat klart vill man ju bara hem på en gång.

Men nu igår så "akutfixade" jag till dom dom litegrann iaf, passade på när en kund inte dök upp som hon skulle (suck).
Fila till dom på längden, på med massa glitterlack och sen dit med några ränder- klart.
Glitter + ränder = döljer utväxt och ev skavanker.



På tal om att inte dyka upp på sin tid, det är verkligen inte kul när kunder gör så. Som tur är händer det inte ofta tack och lov. Men som tex den här veckan, då har jag fått säga nej till minst 5 kunder, för jag har varit helt fullbokad och inte haft en enda tid över. Då känns det inge kul när en kund inte dyker upp. Den tiden kunde någon annan fått och blivit glad över. Suck.

Kommentarer
Postat av: keit

Usch hade också en kund som inte kom ringde men inget svar lämnade meddelande och inte fan ringde hon upp. Så less man blir för man tackat nej till så många. Suck

2010-07-19 @ 20:21:19
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0