Jag är Kreativ och lite knasig...



Jag har fått en Utmärkelse av Keit. Den tackar jag för! 

Utmärkelsen går ut på följande:

1. Kopiera utmärkelsen till din blogg
2. Länka till den person som givit dig utmärkelsen
3. Berätta sju intressanta fakta om dig själv - det är här man måste börja tänka till...
4. Ge bort utmärkelsen till sju stycken, och tala om det för dem.

Sju (knasiga) Sanningar om mig:

1. Jag älskar att ta bort hårstrån med pincett. Vet inte varför, men jag älskar känslan av det på nåt knasigt sätt. Dom bästa hårstråna är dom grova svarta stråna som sitter hårt. Drömmen är att ta bort R´s skäggstubb med pincett, men det tycker inte han verkar så lockande :-) En gång ryckte jag bort ett strå på han, då blev han arg (han är killen som aldrig blir arg, men då blev han det haha)

2. När jag jobbar så måste jag ha ording och reda omkring mig, blir extremt störd när det är oordning på arbetsplatsen, jag vill ha saker organiserat och det ska va snyggt och ordning och reda. Därför är det ibland otroligt frustrerande att vara anställd eller hyra in sig hos någon annan och jobba där man inte kan bestämma själv hur det ska vara.

2. Jag har ingen dröm om att bli rik, pengar är inte alls viktigt för mig, men vad jag drömmer om är ett stort vackert hus, och dom är ju tyvärr allt annat än billiga...

3. Hus är verkligen min grej, jag älskar fina hus. Jag älskar att titta på hus, när jag ser ett vackert hus kan jag lixom få typ fjärilar i magen. Jag kan gå på stan och se ett vackert hus, då går jag in i porten och kollar när det är byggt...  När jag var i Prag i höstas gick jag verkligen runt på stan och bara njöt av alla vackra hus, det var det bästa med hela resan typ. Tror jag var arkietekt i mitt förra liv.

4. Jag ogillar ojämna grejer, gillar jämna nummer bättre än ojämna tex...

5. Gillar inte att köpa dyra kläder, köper inte en tröja för 800:- men kan lätt köpa en ansiktscreme för samma summa.

6. Lyx för mig är tid, att kunna va ledig en dag mitt i veckan och inte göra någonting.

7. Brukar gå och spå mig med jämna mellanrum. Älskar hokuspokus grejer :-)

Jag ger inte bort utmärkelsen till någon speciell, alla bloggar jag läser är värda nomineringen :KREATIVA BLOGGARE  jag utmanar alla att dela med sig av 7 sanningar helt enkelt! 

Kommentarer
Postat av: elva

Vilket roligt inlägg!



Har du promenerat i Duvbo någon gång? Där finns det ju helt FANTASTISKA hus. Många har ju vackra torn mm. Det verkar liksom vara Duvbos grej att husen gärna ska ha torn. ME LIKE!



Kan helt klart förstå det där med att pincetta bort grova hårstrån. Tack och lov har jag haft turen att ha en man med mycket näshår. När jag plockar hans näshår så gråter han och jag skrattar. Hahaha!

2010-02-28 @ 12:19:15
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0