Refresh

Nu när man har varit hemma ett år från jobbet måste man ju uppdatera sig lite om vad som hänt i Nagelvärlden. Så jag bokade in mig på en Refresh på KN Nailproducts, och idag var jag där efter jobbet.
Bästa Rosa tog hand om mig och visade mig det senaste och gav mig en massa bra tips.
Känner mig grymt laddad inför det här nya jobbåret, har massa bra ideér och planer inför framtiden.



Lite för mig nya Geléer som jag lekte med



Rosa demonstrerar

Arbetar du med LE kan du kostnadsfritt boka in dig på en Refresh, kika här. Om om du inte arbetar med LE så rekomenerar jag varmt att ni genast byter till det, för det är världens bästa gele!





Kommentarer
Postat av: Karin

NÄMEN!!!.....Gullegull... PÖSS

2012-01-19 @ 20:20:28
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0