Attitude

Den här helgen är det ju Attitude mässan i kista-
Nordens största mässa för skönhet, mode och livsstil.
Jag var såklart där och spanade, alltid trevligt att gå på mässa, speciellt när det är en massa naglar inblandade!



Nageldelen var kul, det är alltid kul att träffa massa nagelmänniskor och få botanisera bland massa naglegrejer!
Men i övrigt så tycktre jag nog att mässan var... lite sådär... Vet inte riktigt varför, men det kändes inte så spännande lixom. Ni som var där, vad tyckte ni?



Träffade sköna nageltjejer och gjorde en liten behandling som jag ska skriva mer om senare.

Anna Karin (bilden uppe till hö) och jag gick samma Utbildning 2006 och har följt varandra genom åren. Hon äger Treat i Norrtälje, och har en massa spännande planer inför framtiden, kika in på hennes hemsida här.

Keit (bilden nere till vä) är en skön nageltjej som jag träffar aldeles för sällan nuförtiden, så det var extra kul att se henne på mässan :-) Hon hade oxå den mysigaste "nagel-montern" (heter det så?) på mässan.
Hon driver Vackra Naglar, och henner blogg hittar du här.

Tjejerna från KN Nailproducts var såklart där och demonstreade världens bästa Gelé- Light Elegance!



Jag hittade inte direkt nåt jag var sugen att shoppa, men min Bästa vän Ann som jag var där med köpte en jätte fin Nagellacksflaska i Glas från KOSTA BODA, nu i efterhand ångrar jag att jag inte oxå köpte en, dom är verkligen såååå fina!


Ann står och försöker bestämma sig för villken färg hon ska köpa...  


Kommentarer
Postat av: keit

Jätte fina bilder .-) Kul att se dig bamse kram Keit

2011-11-27 @ 21:22:27
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0