LetsDeal

Villken härlig dag jag har haft!
Min man jobbar ju lite olika, dag kväll helg och lite hur som helst, och det braiga med det är att han är ledig lite hur som helst oxå. Det är trevligt att få vara hemma tillsammans en vardag, som idag.

Dagen började med att jag åkte in till stan själv för att gå på Massage. Bara att få åka in själv är lyx, att inte ha barnvagn med sig och att kunna sitta på tunnelbanan och läsa en bok i lugn och ro! Jag verkligen njöt när jag kom fram till ett soligt söder! Älskar att bara gå och strosa inne i stan!
Fick en härlig Thaimassage på Leelawadee villket var helt fantastiskt skönt!
Efter det så mötte jag upp R och Lilla E, så åt vi lunch på Il Piatto, jag åt en jättegod pasta sallad med soltorkade tomater och feta.



Det bästa av allt var att det inte kostade så mycket!
1 timmes thaimassage och 2 luncher med dricka för totalt 245:-
(Thaimassagen kostade 165:- och lunchen kostade 40:-/st och var värd 100:-/st )
Perfekt när man är mammaledig och inte har någon stor inkomst!

På den här sidan kan du gå in och hitta massa bra erbjudanden! Man får nya erbjudanden i sin mail ett par gånger i veckan, och det brukar va ganska bra saker, jag har handlat fler saker därifrån och är supernöjd.  

Dom har ofta erbjudanden på trevliga restauranger (och billigt är ju gott) och på spa-salonger (I love). Jag har även köpt en tavla på Wall44, då betalade jag 150:- och fick handla för 600:- Ska lägga upp en bild på tavlan när jag fått hem den sen så får ni se.

Som sagt, det blev en trevlig dag på stan, men tiden gick aldeles för fort, hade ju tänkt hälsa på "Vackra Naglar-Keit" oxå och kolla in hennes nya fina Salong, men det hanns inte med :-(
Det får bli nästa gång jag åker in till stan helt enkelt. Nu när jag ska börja jobba igen så är jag ju sugen på massa inspiration, hälsa på lite kollegor och uppdatera mig om vad som händer i nagelvärlden.

Kommentarer
Postat av: Nagelhexe

åh vilken mysig dag du har haft.

2011-05-27 @ 10:24:04
URL: http://nagelhexe.blogg.se/
Postat av: Katti

Det var snabba puckar från några helgdagar då och då till varje måndag :-)

Men visst är det skönt att komma igång, och få smyga igång är ju perfekt!

2011-05-27 @ 19:45:04
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: keit

You are welcome next time honey .-) Kramar

2011-05-28 @ 02:46:32
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Majja Star

*Åh så härligt. Jag älskar sådana dagar <3 <3 <3!*

2011-05-28 @ 11:09:56
URL: http://majjastar.se
Postat av: Anders

Hej, jag skulle vilja tipsa om en bra sajt för alla er som är intresserad av bra dealer, http://www.alladealer.se (jämförelsesajt för deals) som är ett bra komplement i jakten på en bra deal, då du där kan få en bra överblick då hemsidan listar dealer från nästan Sveriges alla olika deal leverantörer (Groupon, Letsdeal, Lokaldealen, m.fl) samt som du kan ansöka om att få mail varje morgon med endast dealer från just din stad. Så nu slipper du få ett mail från respektive deal leverantörer utan du kan få alla deals i ett och samma mail.

2011-08-09 @ 21:14:36
URL: http://www.alladealer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0