I love Rut

Alltså jag är inte lat och inte kan städa, men, putsa fönster... Det är verkligen inte min grej. Det blir inte bra, det blir flammigt och ränder hur jag än gör. Och det tar tid. Visst, säkert beror mina usla fönsterpustskills på att jag inte putsat så många fönster i mitt liv, men men.

Nu med Rutavdrag å allt så finns det ju verkligen inte ens någon anledning att göra det själv, eller ens försöka!! Nu på morgonkvisten var det här en trevlig kille från Maries städ, och det blev såååå bra, man kan tro att fönsterna är öppna, för man ser så bra ut!
1 timme tog det. För det betalar vi 300kr. 300kr för en trea!!! Fatta va billigt! Det är 2:a gången vi anlitar dom och vi är verkligen nöjda!

Fick en liten present oxå, en disktrasa:


Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Helt rätt! Det har visat sig att just fönsterputs sliter extra hårt på nacke och axlar och rygg, så om man kan undvika det och hyra in nån duktig Rut, så absolut:)

2010-11-12 @ 16:13:40
URL: http://www.nagelbloggat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0