Vitt Lila och Silver

Då var man igång och jobbade igen. Kul att jobba efter ett par dagars ledighet, man får lite abstinens. Att göra naglar är ju ett väldigt kreativt yrke, och det är väldigt kul att få skapa, och man saknar det när man är ledig ett par dagar... Så idag har det varit extra kul, full fart på salongen!



Dom här naglarna blev det idag bla. Lila, silver och vitt, känns fräscht nu i januari efter allt rött och guld. Ska ta bort julskylten i morgon, och då kommer det bli just vitt, silver och lite lila :-)

Det stora samtalsämnet idag var ju att det var så kaaaallt ute, för det är ju verkligen hysteriskt kallt! Men jag deppar inte över det, jag älskar att det är fluffig snö och njuter av att det är så otroligt vackert och mysigt ute! Och den här vintern är jag rustad, jag har en ny och härligt varm vinterjacka, och igår köpte jag ett par varma och sköna vinterskor som dessutom var snygga OCH på rea :-)
Jag tänker vägra  frysa!



Laddad för kyla!

Kommentarer
Postat av: Karin

Duttiga du..så fina...) Letade efter dina gröna...pöss

2010-01-05 @ 22:47:25
Postat av: Ann-Louise

wow, snygga!

Tack, jag brukar pressa vitlök i citronvatten då jag börjar bli krasslig. Man luktar inge vidare,men ack så mkt bättre man kan bli ist för massa penecilin å skit,hihi! KRAM!

2010-01-05 @ 23:29:33
URL: http://annesommar.blogg.se/
Postat av: Annie Larsson

Hej hej! Jo, jag håller med dig angående snön, mys mys... skrattar... Jag använder mig i första hand av Photoshop, men även en del av picnik.com. Kram kram

2010-01-06 @ 00:41:26
URL: http://tiptopnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0