Vitt eller lila?

Tiden går fort när man har roligt, i morgon är det redan fredag! Fattar inte, men veckorna bara springer iväg. Men ändå, tycker att det varit Januari ganska länge nu? Har hänt ett par gånger senaste tiden att jag behövt tänka till "hm.. är det februari nu eller...?" Snacka om noll koll, och då har man ändå ett jobb där man kollar sin kalender hela tiden. 

Kolla vad snyggt det är med Fransk Manikyr på ett par bruna händer och tillsammans med en snygg vit klocka:

 

Som sagt, Franska kan va jäkligt snyggt och fräscht, men jag passar verkligen inte i det. Känner mig jätte naken om  händerna när jag har det. Det ser så mesigt ut på mig, jag måste ha massa färg :-)

Det här är mer min melodi:




Kommentarer
Postat av: ullis

Åhhhh vilken fin klocka!

2010-01-23 @ 12:10:00
URL: http://pixlers.blogg.se/
Postat av: Annica

Ullis; Eller hur, jag vill haaaa :-)

2010-01-23 @ 23:18:45
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0