En grå dag

Det här har varit höstens gråaste dag so far! Riktigt jobbigt, hela dagen har varit grå grå grå...
Det började i morse, då låg kag och drog mig i 1½ timme innan jag gick upp. Så i stället för att duscha i lugn och ro, äta frukost, dricka kaffe och softa, så blev det stress stres stress och en naturdietsfrukost på salongen.
Sen har dagen varit jätteseg.
Tur att man har härliga kunder som ringer och muntrar upp en med härlig energi och kunder som kommer in i salongen sjungandes och med ett härligt smittande humör!
Sånna här trista dagar är man glad att man jobbar med så många härliga människor!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan, kolla Simpsons och Fruarna och äta lite lyxigt god mörk choklad med smak av passionsfrukt. Sen blir det ett varmt bad och sen bums i säng!

Tack alla härliga kunder som förgyller mina ibland gråa dagar!


Kommentarer
Postat av: Cat

nu har jag hittat in :) vilken fin hemsida du har gumman!!



Ses om ett par veckor, är supernöjd med mina fina naglar och roligt är det att prata om livet.. blink



Galnare kund har du nog inte men livet är för kort för att inte avnjutas

2009-11-03 @ 18:50:04
Postat av: Annica

Cat: Hehe, nä du har rätt, galnare kund får man leta efter haha!

Tack för att du bjuder på massa crazystuff i mitt lugna svennebananliv!

2009-11-03 @ 19:47:28
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0