Öga för blommor

Idag är det lördag, vad hände med veckan, shit vad den rusade förbi i 190! Tiden går fort, snart e d jul... :-)

Ikväll blir det 50-års kalas för min del. Ska ge bort en liten kasse med blandade delikatesser, och till det en flaska Päronkonjak.

Ska man ge bort en flaska av något slag och bor i närheten av Sumpan så kan jag rekomendera att gå in till Sundbybergs Blomsterhandel på Landsvägen 51, dom kan trolla fram en fin ge-bort-flaska!




Där gör dom även grymma blombuketter! Jag är extremt kräsen vad det gäller blommor, jag har gått ut ut många butiker bara för att dom haft tråkigt utbud, eller inte haft fantasi nog att få ihop fina buketter!

Att jobba med att skapa fina blommarrangemang är lite som att jobba med naglar, alla har lixom inte det där lilla extra som krävs. Man måste ha öga för det. Lite konstnärlig måste man vara.  Och det har dom verkligen där i Blomsterhadeln! Och så är dom väldigt trevliga oxå, och har många fina och lite spännande blommor!

Tycker faktiskt lite synd om R, det är inte lätt att ge blommor till mig för jag är så kräsen haha. Ge mig nejlikor med vitt fluff till och jag blir sur typ :-) 
Men igår lyckades han, han kom och hämtade mig på jobbet och hade med sig en bukett liljor! Jag älskar liljor, dom är så enkla, men blir så vackra, och doftar så ljuvligt!


*Kärlek*


Kommentarer
Postat av: keit

Åhhh vad gölligt av dig. Men du de blommor du inte tycker om kan du ju alltid ge till mig :-) Bra va ?

2009-10-24 @ 23:13:06
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: AnnLouise

gulliga du för de fina orden i komentarsfältet hos karin!!! bamsekram!

2009-10-25 @ 05:21:10
URL: http://annesommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0