Seg dag

Att jobba med naglar är inte direkt ett 9-5 jobb, man får ibland jobba lite sena kvällar och helger för att kunna ta emot kunder som själva jobbar 9-5 och inte kan komma på andra tider. Jag trivs med att vara lite flexibel med tiderna, ett 9-5 jobb skulle inte alls passa mig... Jag tycker det är skönt med sovmorgon ibland, och det kan man ju unna sig när man jobbar sena kvällar. Sen är det trevlig och jobba helg ibland oxå, för folk är mycker mer avslappnade då, inte lika stressade. Och det är ju guld att i stället vara ledig någon dag mitt i veckan. Det blir lite som bonusledig, man har inte lika mycket "måsten" att göra som man har på helgerna.
I morgon är en sån dag, en bonusdag. R är oxå ledig, så vi ska hitta på nåt kul.

Idag blev det en halvsen kväll. Var helt slut när jag kom hem, har varit en seg dag, jag har gått runt och känt mig nyvaken hela dagen! 
När jag kom hem så blev det en timme i ett varmt härligt bad med massa väldoftande skum, hårinpackning,  nya Amelia, massa ljus tända och en soft skiva i bakgrunden. Det var sååååå välbehövligt! Kände mig som en helt ny människa när jag sen bäddade ner mig i soffan för att kolla på Fruarna.
Så nu börjar jag piggna till lite , så det blir nog inte att lägga sig tidigt ikväll inte. Snarare tvärt om. I morgon är det ju sovmorgon, så jag kan iaf vara uppe med gott samvete!


Bjuder på ett par Polkagrisnaglar:



Kommentarer
Postat av: elva

Vilka balla naglar!



Ja det kan jag ju bara hålla med om. Som egen företagare så kan man faktiskt välja själv. Så skönt!



Synd att nagelförlängningen var så värdelös. Varför funkade det inte?



Kram

2009-10-24 @ 20:47:02
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0