Vem snodde strömen?

Jag brukar oftast gå och fixa mina naglar hos någon annan nageltjej, för jag tycker det är dels skönt att slippa själv, och så är det så trevligt att träffa andra som jobbar med naglar. Tycker det är lite lyxigt att bli ompysslad av någon annan. Att göra naglar på mig själv tycker jag bara är tråkigt. 
Men den här gången blev min tid avbokad, så då var det bara till att fixa själv.

Satt igår mellan två kunder och fixade, men hann aldrig slutfila, så jag skulle göra det idag när jag fick tid ist. När ena handen var klar och den andra filad och nästan klar, då gick strömmen! Så jäkla typiskt att det skulle bli strömavbrott när jag nästan var klar!
Satt och väntade ett bra tag på att strömmen skulle komma igång igen, men icke sa Nicke... Som tur var så hade jag ingen mer kund! 
Jag packade ner min lampa och lite annat, och åkte hem och gjorde klart. Så nu har jag äntligen efter mycket om och men mina julnaglar :-) 


Hemmafix :-)




Julnaglar

Pratade just med R som oxå jobbar i Sumpan, och det är fortfarande kolsvart. Har varit strömavbrott nu i typ 4 timmar, undra vad som hänt.... Bara det är fixat tills i morgonbitti, annars blir jag gaaaalen :-)

Nu ska jag dra till Kista och spana in den nya delen i Gallerian, och säga hej till min svägerska som jobbar i en butik som en av mina kunder öppnat upp, Benetton- som förövrigt har 25% på allt i hela butiken i öppningserbjudande! Shoppa shoppa shoppa, me like :-)



Kommentarer
Postat av: C

Tur jag inte har tid att åka till kista då, jag skulle bli ruinerad haha. Fina naglar gumman!!



Kram C

2009-11-26 @ 20:39:18
Postat av: Ann-Louise

snygga nails!!!! nopp, inte köpt lägenhet! ;o)

2009-11-27 @ 02:40:02
URL: http://annesommar.blogg.se/
Postat av: keit

Usch då, tur att du inte hade fler kunder. Jag hade också strömavbrott en sommar av en slump så ville kunden ta bort naglarna. Snacka om tur :-) Kraam

2009-11-27 @ 08:36:11
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Så snopet när strömmen försvinner! Vi fick strömavbrott för några månader sedan när blixten slog ner i ett hus i områden (huset brann för övrigt ner till grunden men ingen kom till skada). Som tur var hade jag inga kunder den kvällen!



Supersnygga naglar btw!!



Vi får dra ihop ett gäng terapeuter som går runt till varandra i tur-ordning så man får träffa alla, samt att alla gör naglar på alla (som under utbildningstiden!).



Ha en superhärlig helg!

2009-11-27 @ 12:44:52
URL: http://www.nagelvran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0