Pyssel i förorten

Jobbat lite hemifrån idag på eftermiddagen. Har fixat lite "giveaway-påsar" till ett kommande event som en av mina kunder håller.

 Såhär kan det se ut hemma hos mig då:



Älskar att hålla på och pyssla med sånt här! Mina bästa grejer här hemma är min skärmaskin och min skrivare :-) Som ni ser så är även R i pysseltagen och hjälper till!

Annars är det rätt så lugnt, helgen var trevlig och i går var jag ledig och rände runt på stan och fixade med grejer. Nu är det full fart hela veckan, ingen vila ingen ro. Me like!



Kommentarer
Postat av: keit

Ååååååh så fint :-) Jag vill också ha give away ha ha ha :-) Söööta ni är d bra sätt gubben i arbete

2009-11-03 @ 20:44:58
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: leopardia

Haha, vad huslig han ser ut, R... En sån skulle man ha här hemma, då hade jag kanske vunnit 4tusen på panduro!

2009-11-03 @ 23:38:25
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0