PRAG

Wooohoo, nu är det S E M E S T E R! Ska bli såååå skönt att få vara ledig och få lite miljöombyte!

Så nu borde jag väl kanske gå och sova eftersom att jag ska upp kl 03,15! Alltså helt bananas, men när vi bokade så skulle flyget gå från Skavsta vid 11, men sen blev det ändrat ett par gånger, så sen slutade det med att flyget går kl 07.10, villket innebär att vi måste ta bussen från city 04.30!
När jag kom hem i kväll efter en lång dag på jobbet vid 20.15, då pratade jag med min svägerska som ska med, och då va hon typ klar och hade som plan att va i säng vid 21!

 Eh, jag kom som sagt hem vid 20.15, och då skulle jag :

*Äta en sen middag (vrålhungrig eftersom att jag bara hunnit med en liten fika under dagen)
*Packa
*Vika tvätt
*Fixa lite, skriva ut papper, betala räkningar
*Göra frukostmackor till morgondagen
*Duscha
*Måla tånaglarna

Så nu sitter jag här och det är 3 timmar tills jag ska gå upp. Och jag är noll trött. Suck. Jag vet ju att det är bäst att sova iaf nån timme, annars kommer jag bli jättegrinig när vi åker...

Så nu ska jag sluta blogga och gå och lägga mig.

Ha en jättetrevlig vecka nu alla härliga människor där ute i cyberrymden!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas du får en underbar minisemester även om du verkar ha lite sömnproblem i starten... ;)

2009-11-10 @ 11:00:59
URL: http://nagelvran.blogspot.com
Postat av: keit

Hoppas du får se trevligt och fota massor nu :-) Kram

2009-11-10 @ 20:01:05
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Nicole

Tack för snäll kommentar! Värmer lite extra när det kommer från en erfaren nagelterapeut!!! =)



Ha en toppen semester =)

2009-11-15 @ 20:45:50
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0